KazaloLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava
oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Welcometext01
dobrodošli v shadowland! kraj daje vtis povsem običajnega ameriškega mesteca; voden je s strani župana ter mestnega sveta, ima svojo bolnišnico, policijsko postajo, nakupovalni center, številne pube, restavracije ter cerkev v kateri se verneži vsako nedeljo zberejo pri sveti maši. vendar pa kljub navidezni običajnosti ne gre zanemariti dejstva, da se vsaj enkrat mesečno najde truplo, ki je bilo bodisi raztrgano na koščke, bodisi brez vse krvi, ali pa ubito na način ki že nekoliko meji na nemogoče. prav tako bi bilo potrebno poudariti, da razni nenavadni oziroma skoraj neverjetni dogodki tu niso nobena redkost, izginotja pa se v shadow land dogajajo veliko pogosteje kot kjerkoli drugod. tujci so prava redkost, če pa že pridejo pa so v večini primerov nadnaravna bitja, ki so končno našla raj na zemlji.

oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Demon oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Demon-copy oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Demon

oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Stafftext
oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Lilithoh my, don't be afraid of the big bad wolf! Kaylegh

oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Demon oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Demon-copy oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Demon

oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Statistictext01
races members free spots
werewolves #0 #0
wizards #0 #0
vampires #0 #0
humans #0 #0
hunters #0 #0

oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Newstext01
we are open!!!

oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Chatboxtext01
do not advertise. let's chat without spamm!

oh my, don't be afraid of the big bad wolf!

Go down 
3 posters
AvtorSporočilo
grant van blackwell
werewolf
werewolf
grant van blackwell

Število prispevkov : 12

oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Empty
ObjavljaNaslov sporočila: oh my, don't be afraid of the big bad wolf!   oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Icon_minitimePon Apr 22, 2013 3:04 pm

DON'T BE AFRAID OF THE BIG BAD WOLF !

oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Ethan oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Malus
      impulsive, out of control, unpredictable, charismatic, mentally unstable, passionate, sensual, stubborn, proud, impatient, dynamic, seductive, adventurous

this baby is twenty-eight years old werewolf from our oh-soamazing city shadowland. za začetek bi potrebovala max kakšne 3 extra fresh povezavice, toliko da ga vpeljem in the game :3 išče se praktično vse, just bring the kaboom idea and i'll love you forever. bolj odštekana, nerealna, neokusna, shity bo - boljša bo. trust me.we need to make it work :3 kaj pa bi res res rabila je definitivno njegova precious le petit chaperon rouge o kateri si več lahko preberete tudi v njegovem opisu (wanted face claim is xenia deli because she and ryan would look orgasmic together). sex my wolfie up :* PRESS THIS MAGIC BUTTON
      OH BABY, WE LOOK GOOD TOGETHER:
      someone as something
      someone as something
      someone as something
Nazaj na vrh Go down
syrena coral
mermaid
mermaid
syrena coral

Število prispevkov : 10

ObjavljaNaslov sporočila: Re: oh my, don't be afraid of the big bad wolf!   oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Icon_minitimePon Apr 22, 2013 3:55 pm

anything for moi (syrena or eleanor - your choice) ?
Nazaj na vrh Go down
grant van blackwell
werewolf
werewolf
grant van blackwell

Število prispevkov : 12

ObjavljaNaslov sporočila: Re: oh my, don't be afraid of the big bad wolf!   oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Icon_minitimeTor Apr 23, 2013 6:40 pm

syrena coral je napisal/a:
    anything for moi (syrena or eleanor - your choice) ?

sure :3 i'd rather pick eleanor if you dont mind oh my, don't be afraid of the big bad wolf! 1168192536
Nazaj na vrh Go down
violet walace
wizard
wizard
violet walace

Število prispevkov : 22

ObjavljaNaslov sporočila: Re: oh my, don't be afraid of the big bad wolf!   oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Icon_minitimeSre Apr 24, 2013 1:05 pm

sure .. have you got any idea about that? ;p
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: oh my, don't be afraid of the big bad wolf!   oh my, don't be afraid of the big bad wolf! Icon_minitime

Nazaj na vrh Go down

oh my, don't be afraid of the big bad wolf!
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1